Thursday 5 May 2011

Bila Jumpa Artis kesayangan...

Saya ni bolehla jgk dianggap sbg penyokong industri hiburan tanahair.. w'pon sy xder bakat dlm nyanyian nyanyi karaoke bolehlaa atau lakonan.. Saya suka pg Istana Budaya tu,sbb kalu tgk konsert kt situ sejuk jea,tp letih laa jgk nk kumpul duit utk byr tiket dia, xyah berpeluh2,b'sesak2 dgn ramai org.. Selain konsert sy juga minat tgk teater,sbb bg saya kalu tgk teater ni mcm satu kepuasan. Dh laa boleh tgk artis tu live... And saya boleh jmpa artis kesayangan saya dgn lebih dekat...

Awie,minat dia sgt2 smpai bila2...

Hang Tuah...

Kak Ell...cantik.

Tam Spider,suara dia power..

Awie lg..hehhe


 


3 comments:

  1. sememeh ja muka awie dlm pic 1 tuh...hehehehe...raya thn ni kumpul duit raya banyak2 lagi taw...

    ReplyDelete
  2. kak maya...

    ninie de wat blog baru..blog lame dh terminate sbb de prob...

    follow me at: tucintiut.blogspot.com

    maceh

    ReplyDelete